چگونه یک تقویم رومیزی محکم با چوب و پلکسی بسازیم؟
نوشته شده توسط : حسین احمدی

ویژگی اصلی این تقویم پایه چوبی به کار رفته در ساختار آن است. تقویم رومیزی پلکسی گلاس با بدنه شفاف پلکسی گلاس و انحنای صفحه اصلی آن حس جذاب و چشمگیری را به مخاطب القا می کند. همچنین ، در بالای تصویر فصل امکان جایگزینی تصویر محصول و محصولات خود با تصویر اصلی وجود دارد. این تقویم ها در اندازه ها و اندازه های مختلف برای فضاهای مختلف طراحی و چاپ می شوند. تقویم های میز اداری معمولاً به صورت تقویم روزانه و در اندازه های کوچک روی یک پایه چوبی ، یک پایه پلاستیکی و یک پایه فلزی مهر می شوند. تقویم رومیزی ، که در درجه اول برای دفاتر و شرکت ها مناسب است ، باید به راحتی در دسترس باشد.

از دست دادن شکل ، واژگونی ، لایه برداری صفحات و کج شدن فنر نباید در مورد تقویم رومیزی اتفاق بیفتد. اگر پایه از ثبات و ثبات مناسبی برخوردار نباشد ، تقویم پس از مدتی کج شده یا شکسته می شود. اگر تیراژ سفارش شما بسیار زیاد باشد قطعاً در هزینه شما صرفه جویی می کند و احتمالاً می توانید از تولید کننده تخفیف بگیرید. در یک محیط صنعتی که تقویم به ضربه و مقاومت شیمیایی بالایی نیاز دارد ، از این نوع تقویم ها به طور گسترده استفاده می شود. نکته این است که تقویم رومیزی با آرم برجسته و نام تجاری به معنای تبلیغات رایگان آن برند برای مدت طولانی است. بنابراین ، چقدر خوش شانس هستید که نشان تجاری شما روی آن باشد.


به این ترتیب ، شرکت ها و سازمان های مختلف همیشه سعی می کنند خود را لوکس نشان دهند. بنابراین چاپ تقویم رومیزی نیز می تواند در جذابیت محل کار شما مثر باشد. ورق پلکسی گلاس در دو نوع مات و شفاف در رنگهای مختلف تولید می شود و دارای ضخامت های بین 1 میلی متر تا 40 میلی متر است. ورق پلکسی گلاس نوعی پلاستیک است که ظاهری بسیار شفاف و شیشه ای دارد. و فرمت png برای دوستانی که با فتوشاپ آشنایی ندارند ، بنابراین می توانند به راحتی از تقویم استفاده کنند. این ورق ها توسط یک فنر مضاعف و به صورت افقی به هم متصل می شوند.

همانطور که هر تقویم ویژگی های خاص خود را دارد ، تقویم رومیزی ارزان نیز دارای ویژگی های خاصی است که باید با آنها آشنا باشید. و تقویم هایی که پایه چوبی دارند از تقویم های کاغذی گران ترند (تقویم های کاغذی). که از نظر دامنه قیمت در میانه بازار است. جلد چاپ برای سازمانی مناسب است که می خواهد اطلاعات خود را در پایه تقویم داشته باشد و پایه تقویم را تا حد ممکن به عناصر سازمانی و رنگ خود نزدیک کند. این محصول از نظر آماری جدول خوبی نیست ، اما با سرعت بالا چاپ می شود و مطابق با تقویم های رومیزی ارزان (مقالات مرتبط) است. اما در تقویم های هفتگی رومیزی ، چون تعداد صفحات زیاد است ، از یک فنجان کم کالری مانند 135 یا 150 و در بعضی موارد از کاغذهای ریز استفاده می شود.

مواد اولیه سقف سازی: انواع مختلفی وجود دارد که متداول ترین آنها پوشش سخت ، کاغذ حرارتی و پوستی با چاپ سلفون روی جلد است. به دلیل مصرف عمومی تقویم رومیزی ، بسیاری از تولیدکنندگان این محصول را ارائه می دهند که همین امر باعث ایجاد تنوع در تولید تقویم رومیزی شده است. در یک تقویم رومیزی ویژه می توانیم از یک پیام تبلیغاتی یا انگیزشی ویژه برای هر ماه استفاده کنیم. ما می توانیم اطلاعات شما را چاپ کرده و محصولات مورد علاقه یا حتی خدمات شما را با یک تصویر در پشت هر صفحه از تقویم رومیزی 1400 ارائه دهیم. هر مجموعه با یکدیگر متفاوت است ، کیفیت چاپ در تولید دسک تاپ بسیار مهم است تقویم ها ، و در مجموعه آریانوس از همه اثر انگشت ها با دستگاه های چاپ افست و چاپ دیجیتال می توان با چاپ های طلا و نقره مطابق با سلیقه مشتری استفاده کرد.



برای ساخت تقویم رومیزی پایه غیرسخت ، از 300 گرم یا 400 گرم مقوا براق استفاده شده و می توان طرح مورد نظر را روی آن چاپ کرد. در تولید این تقویم رومیزی گاهی از کاغذ نفیس استفاده می شود. اگر قرعه کشی سفارشی شما به حد مجاز برسد ، می توانید تقویم رومیزی خود را با توجه به زمینه کاری خود سفارشی کنید و آرم ، طرح یا شعار ویژه خود را روی آن وارد کنید. استفاده از Plex در تقویم های رومیزی علاوه بر زیبایی بصری ، مقاومت بالایی در تقویم ها ایجاد کرده است. برای ایجاد یک شبکه در سمت راست ، یک خط در بالا سمت راست بکشید.

در سمت دیگر تقویم ، می توانید تصاویر تمام صفحه را به صورت تمام صفحه قرار دهید. هر صفحه دارای یک تقویم رومیزی است (مقالات مرتبط). زیرا مخاطبانی که این تقویم ها را دریافت می کنند باید به طور مداوم و به مدت یک سال از آنها استفاده کنند. روند تولید انواع تقویم رومیزی متفاوت است و هرکدام دارای مزایا و معایبی هستند که باید قبل از سفارش از آنها آگاه باشید.

آنها. سفارش هر یک از آنها هزینه زیادی ندارد و مجبور نیستید هزینه بالایی را پرداخت کنید. از مقوا کرجی با پوشش های مختلف برای تولید پایه های جامد استفاده می شود. این نوع پایه ها به دلیل وزن نسبتاً زیاد از مقوای استاتیک بسیار مناسبی برخوردار هستند.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: